Nog steeds lekker warm = GENIETEN

4 juli 2015 - Slenaken, Nederland

Dag 18 en 19. Nu al weer een aantal dagen extreem warm. Dat mag je zo wel noemen als de temperatuur gemiddeld boven de 35 graden celcius ligt,  en dat gemeten in de schaduw. Onze activiteiten hebben we aangepast. We doen alleen wandel- en fietstochten in de ochtend. Zo hebben we gisteren vanuit de camping een mooie wandeltocht door de koele bossen gemaakt. 'S Middags hebben we heerlijk achter de caravan in de schaduw liggen lezen, tekenen en slapen. Heeeeerlijk.

Ook vandaag zaterdag 4 Juli is de temperatuur weer zo hoog als gisteren. Eerst heb ik vanmorgen met de fiets wat lekkers opgehaald voor bij de koffie. Looberg af met bijna 6% maar ook weer omhoog.  Nu dat ik deze pukkel een paar keer omhoog ben gegaan, viel het mij dit keer wel mee. Nog een paar keer oefenen en dan gaat het steeds makkelijker, denk ik. Voor het weekend moesten we ook boodschappen doen. Dit hebben we vanmiddag op het heetst van de dag gedaan in de heerlijke koele winkels. Auto op airconditioning maximaal, parkeren en de parkeerkelder zodat je steeds weer in een koele auto stapt. Maaaar , eens komt die warme deken weer. Vlug in de schaduw van de boom en achter de caravan. Ook dan genieten we van het uitzicht,  zie foto. Ook mijn tekening staat in de bijlage. Mooie oefeningen om in de winter uit te werken op een groot formaat.

We zijn hier nog drie dagen en dan gaan we weer naar huis. We hebben nog veel op ons lijstje staan. Gezien het weer kunnen we nooit de lijst helemaal afwerken. Daarom zullen we hier nog wel eens terug komen denk ik zo en dat vinden we helemaal niet erg.