Gezellig met Janneke en Andre

21 juni 2015 - Vijlen, Nederland

Dag 6&7. Na 1800 kilometer fietsen zijn Andre en Janneke bij ons neergestreken. Zij zijn bezig met hun fietstocht langs de Moesel, Rijn en Maas. Ze zijn nu op de terugweg en kwamen ze langs de camping waar wij nu staan. Gedurende de tocht hebben wij hun helemaal kunnen volgen met Wapp, SMS. Het was geen eenvoudige tocht. Altijd wind en soms storm tegen. Redelijk veel regen maar ook wel zon, maar die had wel wat veelvuldiger kunnen schijnen. De temperatuur bleef duidelijk achter om eens wat lekker op te kunnen warmen. Maar hier ter plekke in het Zuid-Limburgse landschap hebben we ze even kunnen verwennen met warmte, een heerlijk ontbijt, diner, een wijntje enz. We hebben ook geweldige wandelingen in het Geuldal gemaakt. Oh ja, de zon heeft zich vandaag ook nog laten zien. Lekker beschut achter de heg hebben we kunnen genieten van de heerlijke warme zonnestralen. Morgenochtend verwennen we André en Janneke nog met een heerlijk ontbijt en daarna trekken ze weer verder. Langs de Maas via Swalmen verder richting noorden. Wij hopen dat ze op hun tocht alleen maar wind mee hebben met veel zon.

Wij hebben een paar hele leuke en gezellige dagen met onze lieve vrienden Janneke en André gehad.

(oh ja, op dit moment is het ff ingewikkeld om foto's aan deze blog toe te voegen. Het zal blijven bij een enkele foto. Als we weer thuis zijn voegen we de rest van onze foto's toe)

1. Jetteke Mik:
    22 juni 2015
    Altijd leuk om tijdens de vakantie vrienden op bezoek te krijgen, en dan ook nog vrienden met zo'n leuke kleine hond. Op dit moment regent het pijpenstelen maar dat is prima. Het is toch geen weer om buiten te zijn laat het dan maar regenen; goed voor de natuur. We hopen wel op beter weer want woensdag begint het TT festival en 's avonds de sta voor zaterdag hopen we natuurlijk op een droge racedag. Ach we zullen wel zien, we maken er in ieder geval wel een gezellige week van. Lieve groetjes van ons en geniet van alle goeds dat Limburg te bieden heeft.
  2. Fernanda en Evert:
    22 juni 2015
    Vandaag jullie reisverhalen gelezen. Wat gezellig dat Janneke en André ook nog even op de camping kwamen. De regen komt hier op dit moment met bakken uit de lucht. ik wens jullie veel zonneschijn en nog een prachtige voortzetting van de vakantie toe. Liefs uit Bedum.