Mooi mini Oostenrijk

18 juni 2015 - Epen, Nederland

Vanmorgen was het wat miezerig, dus wij met de auto richting Vaals om daar boodschappen te doen. Komen we uiteindelijk in Aken terecht. Op zich is dat niet zo moeilijk, immer gerade aus en dan kom je er wel. Dan kom je ook terecht in een super mega xxL store. Een enorme sortering van food en minder nonfood. Keuze genoeg. Na deze giga-show zijn we weer down to earth naar de Lidl gegaan. Ook daar was genoeg keuze. Weer terug op de camping was het weer ook aardiger geworden. Wandelschoenen ondergebonden en zijn wij door het lieflijk  glooiende landschap van het Geuldal gelopen. Dan waan je je echt in Oostenrijk, alleen de bergen zijn mini. Maar toch lekker om te dalen en te stijgen. Het werd bocht na bocht alleen maar warmer. Dat lag zeer waarschijnlijk niet alleen maar aan het weer. De zon scheen wel uitbundig en dat maakt het wandelen uiterst plezierig en dan genieten we des te meer van de prachtige uitzichten. Op de camping hoorden we dat we een plaatsje konden opschuiven. Hiervoor waren twee reden, een was dat we nogal luidruchtige achterburen hebben, en twee is dat het uitzicht 20 meter verder veel mooier is en dat je zonder obstakels, zoals auto's en caravans, het dal in kan kijken. Een fabelachtig mooi gezicht in het Geuldal. Morgen even er mee aan de slag en dan staan we voor de komende dagen perfect. We weten dan nog niet of we ooit gaan verkassen.

1. Jetteke Mik:
    19 juni 2015
    Ja die supergrote winkels daar vergaapten wij ons op toen we meeer dan 40 jaar geleden in Nieuwenhagen woonden en regelmatig de grens overgingen voor onze boodschappen. Vlg mij is het weer in het zuiden beter dan hier. Zon??? Wat is dat??