Klein Zwitserland

17 juni 2015 - Epen, Nederland

Dag 2 dinsdag 16 en dag 3 woensdag 17 juni. Gisteren hebben we een frisse fietstocht naar Brüggen gemaakt. 's Morgens bewolkt en een koele bries vanuit het noorden. Met wind tegen door de bossen was het weinig aangenaam. Maar toch lekker fietsen met Gerard en Coby. Onderweg volop kletsen over alles en nog wat.   Met een bochtje naar links, op een grindpad moest Gerard plotseling remmen, maar waarvoor? Resultaat was wel dat hij onderuit ging. Kapotte knie , dat geneest wel weer. Het ergste was wel de scheur in zijn broek. Voorlopig wordt zijn zakgeld ingehouden !!!!!! Treurnis alom. De EHBO ploeg was snel terplaatse en heeft de gewonde fietser professioneel verbonden. Wij weer verder pad. Brüggen verder zonder kleerscheuren gehaald. De plaatselijke burcht bezocht en in een konditorei koffie gedronken. En zowaar de zon liet zich weer zien. De weg terug hebben we heerlijk in het zonnetje gefietst en genoten van de prachtige omgeving. Aan het eind van de fietstocht hebben we hartelijk afscheid van elkaar genomen. We hebben met zijn vieren twee fantastische dagen gehad in de heerlijke Limburgse omgeving. Bedankt lieve familie , een dikke knuffel en kus van ons.

Dag 3, op naar de volgende camping in Zuid Limburg. Het Geuldal waar we gaan staan is beter bekend als Klein Zwitserland. De camping was te klein voor DomTom. Het opgegeven adres staat niet in de software. Dus verwees hij ons naar een mega camping tot twee keer toe. Dan , zoals vroeger, de weg vragen. En jawel die hele smalle steile afslag naar beneden linksaf moesten we hebben. Met zweet op de bril zijn we het pad ingegaan in de hoop geen tegenligger te ontmoeten . Alles is goed gegaan. We staan op een prachtige plek met uitzicht over Klein Zwitserland, het prachtige Geuldal .

1. Jetteke Mik:
    17 juni 2015
    Alweer op camping nr 2. Wat gaat vakantietijd toch snel he. Ga genieten van het mooie Geuldal. Jullie hebben duidelijk beter weer dan het hier in Assen is, al was het vandaag wel aangenaam. Stuur af en toe maar een zonnestraal hierheen.