Veel tinten grijs

27 juni 2015 - Vijlen, Nederland

Zaterdag 27 juni.

Deze dag begon met veel tinten grijs. Nu 21.00 uur zitten we heerlijk te genieten van de ondergaande zon in het Geuldal. In de loop van de dag is het weer steeds beter geworden. De afgelopen dagen hebben we toch wel flinke dagwandelingen gemaakt met prachtig zomers weer. Een hele dag in de benen vraagt wel eens om een dagje niks, boodschapje doen, een beetje slapen en een beetje eten: dit lijkt op vakantie, me dunkt wat wil een mens meer.  Josita leest in haar e-en-papierenboek. Ik pruts wat met potlood, papier en verf en probeer een aquarel te maken van deze geweldige omgeving. De temperatuur is zeer aangenaam, wel een joggingjack en broek aan hoor want de wind uit het dal maakt het om dit tijdstip wel wat fris.

Jullie merken wel dat wij het erg naar ons zin hebben. Wat wij ook erg leuk vinden zijn de reacties op onze blog.

De komende dagen hebben we nog wel het nodige op ons menulijstje staan. Wij houden jullie op de hoogte.

Kus en groet van ons beiden.

1. Jip & Janneke:
    28 juni 2015
    Hoi vakantievierders,
    Ook wij hebben door het mooiere weer en de vooruitzichten een vakantiegevoel gekregen. De TT verliep droog, maar de wind was fris. Vandaag begon zonnig maar vanaf twee uur regent het regelmatig.
    Op de terugweg Van HvB naar huis moest Janneke blazen bij een alcoholcontrole. We mochten doorrijden en kregen een BOB-sleutelhanger.
    Leuk dat jullie zowel actief als passief genieten in en van het " Limburgse".
    Xxx + gr,
    J & A