Swalmen

14 juni 2015 - Swalmen, Nederland

Vanmorgen de laatste dingen in caravan en auto gedaan en om een uurtje of 10 zijn we uit Assen vertrokken. Het weer was minder dan een dag ervoor, een heerlijke heldere, warme zomerse dag. Nu was het maar 16 graden, bewolkt en een miezerig regentje. Maar om met de auto te rijden is dat geen enkel probleem. Via Emmen door Duitsland (nu nog tol vrij) naar onze bestemming Swalmen in Limburg. Een relaxed ritje van een paar honderd kilometer. Hoe zuidelijker hoe warmer en het weer werd steeds beter. (niet wetend wat we achter ons hebben gelaten). Even relaxed als de reis hebben we ook onze caravan geinstalleerd, met luifel op een mooie ruime plaats. De camping Boschheide, jawel met "sch". Deze camping bestaat sinds 2013, dus alles nieuw en modern, ziet er prima uit allemaal. Rondom de camping talloze wandel en fietspaden dwars door het Limburgse landschap. Een plek om te genieten van wandel en fietstochten. Helaas blijven we hier maar een paar dagen.

Samen met onze oudste neef Gerard en zijn vrouw Coby gaan we de komende dagen fietstochten ondernemen. Zij hebben een paar routes voor ons uitgestippeld, we laten ons blij verrassen. We hebben het al erg naar ons zin !!!!