Wandeling 2 door het Geuldal

29 juni 2015 - Vijlen, Nederland

Weer een geweldige wandeling door het Geuldal gemaakt. Nu door het dal naar en door het bovenste bos en terug door het onderste bos, een Panorama wandeling over de Belgische grens en weer terug. Als je dit zo leest dan denk je, nou en wat is er nu zo bijzonder aan. Echt alles. Neem het weer dat is al uitzonderlijk voor NL begrippen.  En dan de uitzichten over het heuvellandschap dat glooiend onder je door loopt. Maar ook de vriendelijke mensen die je onderweg tegen komt, "hebben jullie bezwaar dat we naast jullie komen zitten? " Neen, natuurlijk niet klinkt het dan. Dan voeren we samen zonder dat we elkaar kennen een mooi gesprek. Dit zijn dan de mooie momenten van de dag. We sjokken dan verdere door de graslanden, eerst omhoog en dan weer omlaag en dan weer ... Zo blijft het gedurende de hele wandeling, maar wat heb je dan prachtige uitzichten over het liefelijk glooiende heuvellandschap. Alle romantische schilderijen uit de middeleeuwen voegen zich samen in dit deze momenten.  We genieten volop.

De komende dagen wordt het warm tot super warm. Heerlijk !!! Lekker genieten. Maar om in de auto te zitten om met de caravan te verkassen naar Sterksel, nou dat werd ons ten Sterkste afgeraden. Wel hebben we een camping verderop gevonden met prachtige sanitaire voorzieningen , heerlijke ruime plaatsen en beter toegankelijk voor de 60-plus fietser. Nou, dat lijkt ons wel wat. Dus morgenochtend om ongeveer 11.00 uur staan we op een ander camping. We gaan ons daar installeren en blijven er zeker nog een week. Daarna zien we wel hoe alles gaat lopen.